شناسایی مودیان جدید مالیاتی

شناسایی مودیان جدید مالیاتی

شناسایی مودیان جدید مالیاتی

 

 

 

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز و گرامی به این خبر جالب توجه کنید

 

 

☑️رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد : شناسایی بیش از یک میلیون و ۹۷۰ هزار مؤدی جدید

 

☑️رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور، بابیان اینکه مبارزه با فرار مالیاتی اولویت اول سازمان امور مالیاتی است گفت: از محل مبارزه با فرار مالیاتی و معوقات بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد تومان وصولی داشتیم.

 

☑️محمدهادی سبحانیان در آیین اعطای احکام بازرسان موضوع ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: مبارزه با فرار مالیاتی اولویت اول سازمان امور مالیاتی است.

 

☑️رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور، در این آیین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری رئیس دیوان عالی کشور و همچنین مدیران و بازرسان موضوع ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری این سازمان برگزار شد، با تبیین سیاست‌ها و رویکردهای نظام مالیاتی و برخی اقدامات، دستاوردها و فعالیت‌های در دست اقدام سازمان، گفت:

 

انتظار و توقع از نظام مالیاتی به دلیل توفیقات خوب در وصولی و مالیات ستانی عادلانه و نظایر آن بالا رفته و این مسئولیت ما را در تامین منابع مالی دولت سنگین‌تر از قبل می‌نماید که با تلاش و اهتمام ویژه کارکنان جبهه اقتصادی تاکنون موفقت آمیز بوده است.

 

☑️معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه تلاش جهادی همکاران در اجرای مسئولیت‌ها و وظایف سازمانی به ویژه وصول درآمدهای مالیاتی مثمر ثمر بوده است، افزود:

 

در هفت ماهه سال جاری بالغ بر ۴۲۵ هزار میلیارد تومان وصولی داشتیم که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشدی ۵۷ درصدی توام بوده و نسبت به بودجه مصوب ۹۷ درصد محقق شده است.

 

☑️سبحانیان در ادامه با تاکید براینکه رویکرد نظام مالیاتی بر گسترش چتر مالیاتی است، تصریح کرد:

 

در راستای اجرای این سیاست، از محل مبارزه با فرار مالیاتی و معوقات در سال جاری بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد تومان وصول شده است. همچنین بیش از یک میلیون و ۹۷۰ هزار مودی جدید شناسایی شده که تاکنون پرونده مالیاتی نداشته اند.

https://iliyahesabdar.irایلیا حسابدار

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید